15 concluzii despre șoferii și drumurile din rromânia

15 concluzii despre șoferii și drumurile din rromânia

  1. rromânii nu știu să șofeze punct
  2. șoferul de bmw își va risca gâtul în depășiri imposibile dar odată ajuns pe drum cu 2 benzi sau pseudo-autostradă va merge cu cel puțin 10 km/h sub viteza legală… pentru că poate.
  3. „Autostrada soarelui este un drum de țară” n-o spun eu, a spus-o Jeremy Clarkson off camera.
  4. dacă un rromân greșește în trafic tot el este cu gura mare.
  5. pe drumurile patriei, într-o singură zi(Buc-Bz-Br-Gl-retur Buc) am văzut 13 câini împrăștiați cu mațele scoase pe carosabil și 2 mașini care au ratat la mustață acroșarea unui patruped. Mă bucur nespus că ONG-urile, primăriile și firmele care strâng câinii își fac treaba cu simț de răspundere.
  6. rromânii nu știu să șofeze pe ceață(variație la punctul nr. 1) Merg cu faza lungă pe ceață și cu proiectoarele de ceață aprinse pe vreme senină.
  7. în peste 80% din cazuri un pieton confundă trecerea de pietoni cu pista de alergat. În Buzău un pieton a observat că această confuzie se poate traduce în durere fizică atunci când este pupat de 2 tone de fier.
  8. dacă un șofer nu vorbește la telefon în timp ce conduce înseamnă că este începător.
  9. dacă un șofer nu vorbește la telefon în timp ce face o depășire riscantă înseamnă că este tirist și are prioritate de gabarit.
  10. dacă o șoferiță nu vorbește la telefon cu o mână iar cu cealaltă nu se rujează asta nu poate însemna decât un singur lucru – conduce cu permisul suspendat.
  11. polițistul rutier de provincie este inutil. În afară de radar și veioză este impotent când vine vorba de orice altă activitate. Nu este în stare să dea direcții de urmat … el nu este „de aici”.
  12. polițistul rutier de oraș dacă circulă cu sirena înseamnă că se grăbește să ducă șaorma șefului de post.
  13. o salvare cu sirenă și cu echipajul format doar din … șofer se traduce astfel = mă grăbesc la întâlnire cu gajica.
  14. Scuteriștii nu au înțeles un lucru elementar. Obiectul acela sinistru de deplasare nu are ce căuta pe … E85.
  15. Și în final : majoritatea liniilor continue și a limitărilor de viteză de pe raza comunelor, satelor sunt idioate iar cine este atât de idiot încât să urmeze va ajunge poimarți la destinație.

Cu stimă,

Un șofer anonim.

EXIF information
model Canon EOS DIGITAL REBEL XT
exposureTime 39/10000 s
fnumber f/4.0
isoEquiv 100
focalLength 18
1. decembrie 2009, 21:49 details & comments (4) Tagged with: , , , The permalink address (URI) of this photo is: https://www.alexandrusavu.ro/2009/12/01/15-concluzii-despre-%c8%99oferii-%c8%99i-drumurile-din-rromania/

Comments (4)

  1. Genial editata poza, excelente comentariile! 🙂

    Tudydecembrie 1st, 2009 at 22:17
  2. Mulțumesc, mulțumesc.

    Alexandru Savudecembrie 1st, 2009 at 22:20
  3. Auzi nenea, MA LESI? Hai aici in China la baiatu sa vezi cum se conduce aici. Nu o sa iti mai arda de comentarii. Aici cred ca FIECARE sofer si-a castigat permisul la loterie. De fapt, eu mi-am dat de doua ori examenul teoretic (odata pt masina, odata pt moto) si la ce intrebari aveau acolo nu ma mir. Nu am intalnit in tot testul macar o singura intrebare de prioritate. Ghici de ce. Fiindca singura regula de prioritate aplicata e regula primului claxon. Fie ea prioritate in intersectie, prioritate de a schimba banda, etc. Trecerile de pietoni sunt puse doar de bascalie. Daca treci cand se apropie o masina, respectivul accelereaza si claxoneaza. Chiar si daca tu ai verde. Uite aici o poza de pe la mine, cu explicatia de rigoare. 🙂

    DAAAR, ce imi place din observatiile tale e numarul 4. FOARTE adevarat. Aici cu toate ca toti sunt varza, nimeni nu se enerveaza. Rezultatul? Un trafic MULT mai relaxant ca in Romania. AM ZIS.

    ibzdecembrie 21st, 2009 at 06:09
  4. Fiecare cu problemele lui, nu zic că se poate și mai rău, dar momentan sunt în .ro și traficul e … complicat 🙂

    Numai bine.

    Alexandru Savudecembrie 21st, 2009 at 09:54

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>