Cirma Electronics și HTC

Cirma Electronics și HTC

Ieri am ridicat telefonul HTC s710s ce avea probleme de recepție din serviceul Cirma (nu faceți click siteul e jalnic), punctul de lucru Calea Moșilor.

Mental notes :

  • După 1 an de zile telefonul făcea figuri în timpul conversație – radiofrecvență something era defect 🙂
  • orice încercare de contact via telefon, email au eșuat prin lipsa oricărui răspuns din partea secretarelor Cirma Electronics (fostul Cetelec)
  • Blestemat Cirma, căutat pe net = feedback negativ, căutat alt service, găsit alt service, cerut mulți bani, exprimat ciuciu și pa pa.
  • Luat inima în dinți și micro-sdul cu backup în buzunar și mers la punctul de lucru din Calea Moșilor.
  • Spre fericirea mea chiar mai exista punctul de lucru și ampredat telefonul în service unei domnișoare acum 7 zile.
  • Miercuri seară primit sms de la domnișoară cum că este gata.
  • Joi eram un om fericit.

Nu numai că telefonul era reparat(hardware + soft update) dar pe deasupra aveam și sistemul de slide schimbat și cele 2 plastice lipsă ce acoperă microsd-ul și portul usb înlocuite.

Așa mai merge.

Deci dacă aveți telefon HTC în garanție la Cirma să știți că serviceul HTC are nota 10.

22. august 2008, 01:09 details & comments (9) Tagged with: , , , , The permalink address (URI) of this photo is: https://www.alexandrusavu.ro/2008/08/22/cirma-electronics-si-htc/

Comments (9)

  1. Salut Alexandru!

    Am gasit intamplator acest blog al tau, cautand informatii despre Cirma Electronics si mi-ai dat sperante intr-o anumita privinta.
    Am un telefon exact ca si al tau HTC-S710 si am o problema la el, adica el functioneaza perfect, doar ca se consuma bateria incredibil de repede, in maxim 10-12 ore se duce, trebuie sa-l incarc de 2 ori pe zi, si asta nefacand mare lucru pe el, pur si simplu se descarca , chiar daca nu fac nimic la el.
    Problema e ca telefonul l-am cumparat de la cineva din Bucuresti, eu fiind in Braila, mi l-a trimis prin curier, cu factura, cutie si tot ce mai avea el, eu as vrea sa trimit telefonul la garantie, dar acum nu stiu daca o sa accepte daca nu sunt eu cel care este mentionat pe factura.
    Am sunat la firma curierat care trimite telefoanele defecte la Cirma, cei care le colecteaza din provincie, mai precis PrioriPost, si mi-au zis ca ei trimit telefonul daca eu sunt titularul lui, adica trebuie sa corespunda numele de pe factura cu cel din buletin, si eu normal ca nu sunt pe acea factura, acolo fiind alt nume trecut, dar garantia si actete sunt la mine impreuna cu telefonul.
    Vreau sa te intreb daca se poate cumva sa trimit telefonul chiar daca pe factura de cumparare este cel de la care am luat eu telefonul, telefonul are garantie la Cirma.
    Asta ar fi ultima solutie prin care as putea sa imi repere cumva telefonul, altceva nu stiu ce as mai putea face, sunt dispus chiar sa platesc reparatia eu, chiar daca nu stiu cat m-ar costa.
    Acum nici nu stiu daca garantia acopera aceasta problema, adica consumul prea rapid al bateriei.
    Am fost cu el la vreo 2 service-uri prin Braila, si au controlat bateriile(eu am mai cumparat o baterie, crezand initial ca bateria e de vina, am mai dat si pe aia un mil si ceva), mi-au zis ca bateriile sunt bune si telefonul are ceva , un defect, un scurt in el, care consuma curentul din baterie prea repede, dar nu au vrut sa se bage, pt ca nu au schema electronica pt acest model de telefon, fiind ceva mai rare.
    Acum eu am ajuns in situatia in care nu ma pot folosi de acest telefon cum trebuie, din cauza ca se consuma prea rapid bateria.
    As vrea sa stiu daca m-as duce cu el la sediul unde ai fost tu cu telefonul, daca mi l-ar primi, eventual daca-mi poti scrie numarul de telefon , ca sa pot vb cu cei de acolo.
    Sau daca stii cumva o alta rezolvare, te rog sa-mi spui.
    Multumesc!

    Danysdecembrie 9th, 2008 at 17:57
  2. Salut,
    O să încerc să fiu succint.
    Dacă nu ești persoana de pe garanție prin curier cam greu să ajungă telefonul la Cirma și să fie reparat „pe garanție”.
    Îți recomand să ajungi în București și să mergi direct la service. Sigur vei rezolva cumva fie pe garanție(mie nu mi-au cerut buletin) fie plătești.
    După cum am scris aici, la telefon nu răspunde nimeni. Am sunat zile în șir. Pur și simplu secretarele de la Cirma sunt niște nesimțite.

    Succes. Telefonul în mod normal ține cam 2 zile utilizare medie și o zi utilizare serioasă … dar ține.

    PS:Sigur ai o problemă cu telefonul nu cu bateria.

    alexandru savudecembrie 9th, 2008 at 21:15
  3. Multumesc pt raspuns,
    o sa incerc sa-l trimit prin firma de curierat, desi mi-au zis ca trebuie sa corespunda datele din buletin, ca altfel nu-l pot nici ridica.
    Daca nu, poate ajung la Bucuresti, macar sa vad ce vor spune cei de acolo.

    Danysdecembrie 9th, 2008 at 23:49
  4. Sfatul meu este să mergi tu personal, nu lăsa telefonul pe mâna curierilor…

    Alexandru Savudecembrie 10th, 2008 at 10:18
  5. Da, am fost azi la firma care le trimite, nu au vrut sa-l trimita pe motiv ca nu corespund datele de pe buletinul meu cu cele de pe factura si de pe garantie.
    Mi-au zis ca daca pot face rost macar de o copie de pe actul de identitate a celui care a cumparat telefonul, atunci l-ar putea trimite, dar apoi, s-ar duce acolo, la acea persoana, nu ar mai veni telefonul la mine.
    Singura solutie e sa il trimit persoanei de la care l-am luat si sa-l duca ea la garantie :(, dar nu as mai fi sigur ca l-as primi inapoi 🙁
    Acum nu stiu daca m-as duce eu la Bucuresti, daca m-ar primi cei de la Cirma fara sa-mi ceara vreun act de identitate ceva.
    Tu cand l-ai dus , am inteles ca nu ti-a cerut buletinul, dar totusi, au facut acolo un act ceva de primire a telefonului? sau doar te-ai dus cu garantia si cu factura si a fost de ajuns.
    Si apoi ti-a cerut nr de telefon ca sa te poata contacta cand e gata telefonul ?
    Adica ma gandesc ca , sa nu cumva sa mi-l primeasca, dar apoi cand m-as duce sa-l ridic, sa nu-mi ceara vreun act de identitate, sa verifice.

    Danysdecembrie 10th, 2008 at 12:48
  6. Daca iti primesc cei de la Cirma telefonul pe „garanție” sau ți-l repară contra cost nu prea contează nu ? Ideea este să-ți repare telefonul ?

    Ei oricum vor face o diagnosticare a telefonului și te vor informa orientativ de costurile reparației dacă nu-ți acceptă garanția.

    Se emite un act de primire a telefonului urmând ca-n maxim 10, 15 zile să-l rezolve ceva în acest gen.
    Bineînțeles că-ți cer numărul de telefon pt. a te ține la curent.

    Alexandru Savudecembrie 10th, 2008 at 13:25
  7. Cirma Electronics și HTC. In anul 2006 CETELEC isi schimba numele in CIRMA ELECTRONICS. 2007 Cirma Electronics este autorizata pentru reparatia produselor HTC. Singurul service autorizat HTC este Cirma Electronics. Si tocmai despre ei se circula zvonuri proaste.

    service gsmseptembrie 4th, 2010 at 20:37
  8. In luna mai anul acesta am achizitionat un telefon Nokia E71 din Magazinul Altex. Acesta prezinta probleme grave de soft adica se inchide se deschide singur, se blocheaza pe meniu si nu raspunde comenzilor. Telefonul a fost trimis pentru prima data in service-ul CIRMA (acesta fiind in garantie) la data de 23-09-2010 si s a intors cu aceleasi probleme de functionare practic nu se umblase la telefon; M-am intors la Altex si l-am trimis pentru a 2 a oara in service-ul CIRMA la data de 11-10-2010 s-a intors din service cu probleme suplimentare fata de inaintea trimiterii adica ei sustin ca mi-au schimbat placa de baza a telefonului insa acesta merge mai prost ca inainte afisandu-mi eroare de retea la orice vreau sa fac, bateria nu tine nici o zi macar si telefonul nu recunoaste nici o data multimedia acestea putandu-se vedea doar cu ajutorul cablului usb direct pe calculator. L-am trimis pentru a 3 a oara in service la data de 19-10-2010 dupa ce am sunat si am facut reclamatie la NOKIA si nu mi-au dat nici o rezolvare spunandu-mi ca trebuie trimis in service de 4 ori pentru a se gandi daca trebuie schimbat si atunci a 4 oara vor inainta abia reclamatie catre managerul nokia. Nici cei de la Altex nu se fac respunzatori desi ei sunt cei ce au comercializat telefonul. Va rog frumos sa ma ajutati pentru a-mi schimba telefonul. Eu am platit 12 milioane pe acest telefon si doresc sa imi fie schimbat cu unul nou sau sa imi returneze contravaloarea lui. Va rog din suflet sa ma ajutati ca nu stiu unde sa ma mai duc sa mi se faca dreptate. Fugiti de NOKIA cea mai neserioasa firma cu cel mai incompetent service autorizat CIRMA

    Anaoctombrie 20th, 2010 at 12:51
  9. Eu am un E72 si l-am scapat in apa, insa nu a avut nimic. Nokia mi se pare in regula ca firma.

    cellgsmservicedecembrie 22nd, 2010 at 02:07

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>